maandag 20 januari 2020

40 uren per week

Zwolle

6 maanden+ 
Deze opdracht is inmiddels gesloten.
Bekijk de actuele opdrachten!

Functie-beschrijving

Het Ministerie van Economische zaken staat voor een duurzaam ondernemend Nederland. We zetten ons in voor een uitstekend ondernemersklimaat en een sterke internationale concurrentiepositie. Door de juiste randvoorwaarden te creëren en door ondernemers de ruimte te geven om te vernieuwen en te groeien. Door aandacht te hebben voor onze natuur en leefomgeving. Door samenwerking te stimuleren tussen onderzoekers en ondernemers. Zo bouwen we onze topposities in landbouw, industrie, diensten en energie verder uit en investeren we in een krachtig en duurzaam Nederland.

 

DICTU levert ICT en digitale diensten voor EZ en een aantal andere ministeries. Ze zet haar kennis en ervaring in om de beleids- en organisatie doelen van haar opdracht gevers optimaal te ondersteunen. Daarbij speelt ze in op de nieuwste technologische ontwikkelingen, zoals de Cloud. Ook borgt ze een hoogwaardige beveiliging van de gegevens die ze technisch beheert en bewaart.

Meer informatie vindt u op https://www.dictu.nl

Achtergrond opdracht

Fungeren als eerste aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen.

Registreren van binnenkomende meldingen in de servicemanagement tool TOPdesk

Analyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signaleren

Routeren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodig

Voortgangsbewaking van openstaande meldingen

Informeren van eindgebruikers over de status van de openstaande melding

Verstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelen

Controleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen

Als medewerker binnen het team Servicedesk van de divisie Werkplekomgevingen ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor de dagelijkse ICT dienstverlening voor diverse opdrachtgevers binnen het ministerie ven Economische Zaken. Op dit moment beslaat de te bedienen gebruikersorganisatie uit ca. 12.000 medewerkers. Maximale reistijd 1 uur.

Functie-eisen

Functie eisen

Opleiding, Certificaten

  • MBO-4 richting ICT

Werk- en denkniveau

  • Minimaal 1 jaar ervaring op een ICT-servicedesk, mag ook stageervaring zijn. (Half jaar is voldoende)

Competenties

  • Flexibel
  • Analytisch
  • Zorgvuldig
  • Zelfstandig
  • Klantgericht
  • Sociale en communicatieve vaardigheden

Kennis

  • Itil V3/V4