z.s.m.

36 uren per week

Assen

6 maanden+ 
Deze opdracht is inmiddels gesloten.
Bekijk de actuele opdrachten!

Functie-beschrijving

Informatie over de opdracht

Wij zoeken een senior functioneel beheerder/coordinator die een prestatie neerzet en eigenstandig verantwoordelijkheid neemt voor het organiseren, structureren en coordineren van de werkzaamheden binnen het (MSW) functioneel beheer team volgens de gegeven kaders en richtlijnen. 

Binnen de afdeling Informatie- en Procesmanagement is behoefte aan een functioneel beheerder voor projectwerkzaamheden in het kader van beheer en ondersteuning doorontwikkeling van de applicaties die het proces ondersteunen waarmee wettelijke regelingen rondom de meststoffenwet afgehandeld worden. Naast deze applicaties is beheer op andere aplicaties binnen de afdeling nodig zoals koppelingen met Relatiebeheer- Dierregistratie- en generieke GIS-systemen.

De werkzaamheden omvatten: 

1. Functionele instandhouding en continuïteit van de applicaties waarborgen en hiervoor ook durven te staan 

2. Proactief contact onderhouden met de eindgebruikers en de interne organisatie 

3. Uitvoeren van autorisatiebeheer en het bewaken van de betrokken processen 

4. Het snel en adequaat analyseren en oplossen van incidenten of problemen 

5. Voortgangsbewaking van openstaande meldingen 

6. Actualiseren van documentatie en de beheerhandleidingen, indien deze ontbreken, opstellen

7. Leveren van een bijdrage aan de te ontwikkelen applicaties en processen (functioneel) door het aandragen van issues en verbeteringen 

8. Participeren in en bijdragen aan Backlog refinement, Sprint Planning, Sprint Review en Retrospective 

9. Opstellen van een testplan en testgevallen 

10. Uitvoeren en coördineren van testwerkzaamheden (FAT/GAT) 

11. Opstellen van rapportages over de uitgevoerde testen 

12. Het coördineren van de werkzaamheden binnen het (MSW) functioneel beheer team  

Momenteel werkt RVO hard aan vernieuwing van de totale Informatie Voorziening en inrichting van de CAB-CDB governance. Er is veel afstemming nodig met de aansluitende back-end systemen.

 

 

Functie-eisen

Eisen waaraan je moet voldoen

- Business Information Management Foundation/ITIL Foundation- of Information

- Testen Foundation/TMap;

- Ontwerp en Ontwikkeling Informatiesystemen Foundation (RAD/LAD; XML/UML; XBRL, HTML, ASP, SOAP, XML, XSL-T, XPath, DOM, XML Schema’s, Databases en SQL Foundation; TMap Foundation; ITIL Foundation)

- Databases en QSL Foundation, Information Security Foundation 

- ITIL Foundation

- Ervaring bij een overheidsorganisatie (3 jaar)

- Ruime ervaring met coördinerende werkzaamheden binnen Functioneel Beheer teams (3 jaar)

 

 

Waar verder de voorkeur naar uitgaat

• Aantoonbare ervaring met het opstellen en uitvoeren van acceptatietesten conform TMap Next. 

• Kennis en ervaring met de Agile werkwijze (SCRUM) icm TFS (backlog). 

• Werkervaring in vergelijkbare functie in een grote overheids- of dienstverlenende organisatie 

• In bezit van HBO-diploma of werkervaring op HBO niveau

• Kennis van en ervaring met Oracle systemen in het bijzonder; 

• Relevante werkervaring in het beheren van functionaliteiten binnen een grootschalige gebruikersorganisatie ; 

• Ervaring met beheer- en analysemethoden en beheertools (onder andere Topdesk); 

• Aantoonbare werkervaring in een functie, waarin men optreedt als intermediair tussen ICT leveranciers en gebruikers. 

• Kennis van de AVG wet- en regelgeving, ervaring met het implementeren van deze regelgeving in applicaties is een pré.

Wie jij bent

• klantgericht • pragmatisch • helder communiceren en toont hier initiatief in • zelfstandig kunnen werken • maakt zich materie snel eigen • resultaatgericht • T-shape