maandag 18 oktober 2021

40 uren per week

Zwolle

6 maanden+ 
Deze opdracht is inmiddels gesloten.
Bekijk de actuele opdrachten!

Functie-beschrijving

Organisatie

DICTU levert ICT en digitale diensten voor Ministerie EZK en een aantal andere ministeries. Ze zet haar kennis en ervaring in om de beleids- en organisatie doelen van haar opdracht gevers optimaal te ondersteunen. Daarbij speelt ze in op de nieuwste technologische ontwikkelingen, zoals de Cloud. Ook borgt ze een hoogwaardige beveiliging van de gegevens die ze technisch beheert en bewaart.

Meer informatie vindt u op https://www.dictu.nl

Achtergrond opdracht

Fungeren als eerste aanspreekpunt voor de eindgebruiker en bieden van ondersteuning. Indien mogelijk de call direct op lossen.Registreren van binnenkomende meldingen in de servicemanagement tool TOPdeskAnalyseren van meldingen om eventuele problemen te detecteren en signalerenRouteren van meldingen naar andere behandelaarsgroepen waar nodigVoortgangsbewaking van openstaande meldingenInformeren van eindgebruikers over de status van de openstaande meldingVerstrekken van informatie over procedures voor aanvragen en gebruik van ICT middelenControleren op mandaathouder van binnenkomende aanvragen

Als medewerker binnen het team Servicedesk van de divisie Werkplekomgevingen ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor de dagelijkse ICT dienstverlening voor diverse opdrachtgevers binnen het ministerie ven Economische Zaken. Op dit moment beslaat de te bedienen gebruikersorganisatie uit ca. 12.000 medewerkers. Maximale reistijd 1 uur.

Functie-eisen

Functie eisen

  • MBO-4 richting ICT
  • Ervaring op een ICT-servicedesk, mag ook stage ervaring zijn (half jaar is voldoende)
  • Maximale reistijd 1 uur

Wens

  • Flexibel
  • Analytisch
  • Zorgvuldig
  • ZelfstandigKlantgericht
  • Sociale en communicatieve vaardigheden
  • ITIL V3/4