z.s.m.
40 uur per week
Zwolle
1 jaar+ 
Deze opdracht is inmiddels gesloten.
Bekijk de actuele opdrachten!

Opdrachtomschrijving

Functieomschrijving:

De IT ServiceDesk is het single point of contact voor ICT-gerelateerd advies en ondersteuning voor alle medewerkers van Enexis. De IT ServiceDesk wil een uitstekende serviceprovider zijn waar collega's zich graag aankloppen omdat ze snel en vakkundig worden geholpen.

Wij werken op basis van de LEAN management principes waarbij we elke dag streven naar verbetering van de dienstverlening. In onze dagstart staan we stil bij onze prestaties en omdat we duidelijke normen hebben, hebben we ook steeds in beeld hoe de score is ten opzichte van het doel. We maken afspraken over alles wat beter kan en vieren samen onze successen. We werken hard om ons oplossend vermogen verder het verhogen waarmee we de snelheid en kwaliteit waarmee we onze klanten helpen nog verder verbeteren.

Uit onderzoek is gebleken dat werken bij de Enexis IT Servicedesk als zeer prettig wordt ervaren. Medewerkers van de ICT Servicedesk geven een hoge waardering over de samenwerking, openheid en ontwikkelingsmogelijkheden binnen het team. Daarnaast is er een informele en gezellige sfeer bij de IT ServiceDesk.

Als team hebben we inclusie hoog in het vaandel staan. Elke dag proberen we hieraan een bijdrage te leveren door de gelijkheid te vergroten en kansen te creëren voor iedereen.

Functieomschrijving  

Als medewerker ICT Servicedesk ben je het eerste aanspreekpunt voor de meldingen en hulpvragen van medewerkers van Enexis over onder andere werkplekken, businessapplicaties en telefonie. Meldingen komen binnen via de telefoon en het self service portal. Daarnaast communiceren wij via de chat en de mail.

Jij handelt 1e-lijns meldingen correct en tijdig af, waarbij de administratieve afhandeling onderdeel van je werk is. 85% van de meldingen die telefonisch binnenkomen los jij op. De overige meldingen routeer je naar de juiste 'oplosgroep'.

Daarnaast lever jij on-site support op locatie. Collega's komen op afspraak naar kantoor als het probleem alleen opgelost kan worden door ons op locatie: dat zijn de issues met de telefoon, laptop of de tablet. .

Daarnaast draai je mee in onze wacht- en storingsdienst. Deze biedt 7x24 uur ondersteuning aan onze collega's.

Let op:

  • vaste vrije dagen kan niet op vrijdag of maandag.
  • 100% op kantoor tijdens inwerken en daarna ook volledig op kantoor tenzij je vroege/late dienst hebt. Werktijden tussen 07.00 - 17.30 uur.
  • tarief: max 50,-

Over de klant:

De opdrachtgever is 1 van de 6 regionale netbeheerders in Nederland. Haar belangrijkste taak als netbeheerder is het aanleggen en onderhouden van het gas- en elektriciteitsnet in in Noord-, Oost- en Zuid-Nederland. Ook zorgen ze voor het transport van energie.

Eisen/wensen

Eisen:

  • Afgeronde MBO 4 ICT-opleiding
  • Kandidaat moet ook aansturende vaardigheden bezitten
  • Goede schriftelijke en mondelinge communicatie
  • Kennis van Windows10, Office365, ActiveDirectory • een ITIL V4 certificaat heeft of hiermee bezig is;
  • Minimaal 1 jaar werkervaring heeft op een (skilled) ICT Servicedesk;
  • Bekend is met registratiesysteem ServiceNOW (pre).
  • Bekend met LEAN filosofie (pre)